Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

Söndagsshopping

Av Emilie - 28 augusti 2011 15:24

Idag var Lukas feber som bortblåst. Tack och lov.

Så himla härligt!


Lukas var lite ledsen kl. 6 imorse så Richard som har lite sov problem var vaken då och då ville Lukas sova hos mamma, så det fick han ju såklart. Sen sov vi nästan hela tiden fram till kl. 9 och nån minut till.

Vid 12 tiden idag begav vi oss in till stan. Richard skulle äntligen få hämta sin mobil. Och jag hade fått erbjudande om en gratis "dagispåse" från när jag gjorde min annons på Loppi.se i samarbete med Buzzador.

Man fick en praktiskt "bag/påse" att kånka alla kläder, teckningar osv. med

-En Oaty stix från Sempers Småfolk

- En Djungesmoothie från Sempers Småfolk

- 20% på hela köpet av barnsortimentet på Åhléns

- 2 plast drickmuggar

- En gratis annons på loppi.se

- En gratis auktion på loppi.se

- Fri frakt från fyndiq.se

- En fri kryssning för upp till 4 pers med Silja Line

- Recept och erbjudande från Linas Matkasse och Fruktkasse


Massa bra saker som helt klart var värt att åka in till stan för.

Vi skulle även kika på en symaskin på Rusta, men den var såklart slut...

Så vi gick in till Biltema och köpte  en liten leksak till Lukas, som han just nu är livrädd för...

Allmänt

 
 
Ingen bild

Sofie

3 september 2011 18:55

Såg att de har en symaskin på Mediamarkt för 899 just nu.

Emilie

4 september 2011 22:42

aaaah, tack för tipset!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie - 11 februari 2016 22:07

Jag kom på att det var dags att byta namn igen. Jag bor ju inte längre på Lindgatan.  Tillbaka till ursprungsnamnet, det kändes som en bra idé    Det händer ju att jag får lite bloggsug ibland, som ikväll.    Idag har Lukas åkt till Richard...

Av Emilie - 21 november 2015 02:05

Det finns en del som undrar vad som hände mig sommaren 2015.En del av er har förr läst här, när det fanns nåt att läsa vill säga.Så här kommer den stora förklaringen… Många var det som helt plötsligt fick se mig på bild, kär i nån som ni inte ...

Av Emilie - 29 juni 2015 17:45

Veckan som gick blev verkligen full av kalas. På Onsdagen var det filmpremiär med Onda mannen, filmen som Lukas och hans dagiskompisar gjort. Den ska komma upp på kommunens hemsida så länk kommer så fort den finns där. Lukas farmor och farfar firade...

Av Emilie - 29 juni 2015 17:29

Detta inlägg påbörjades nån dag efter midsommar, men hanns helt enkelt inte med. Nuså! Nu har jag en stund över innan jag ska till stallet. Vår stuga på kusten är nu uppdelad mellan våra två släkter varannan vecka. Vi får helt enkelt inte plats al...

Av Emilie - 31 maj 2015 21:06

Denna veckan har det vart fullt upp på jobbet. Så helgen har varit uppskattad. Igår, lördag fick vi ändå ställa klockan tidigt, jag och Lukas hade frukost att servera på jobbet. Lukas vill så gärna följa med, även om det betydde att bli väckt 6.15. ...

Presentation


Besöksräknare

räknare
räknare

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag följer

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Bli en buzzare

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards