Direktlänk till inlägg 5 november 2011

Träningsverk Allan

Av Emilie - 5 november 2011 08:57

Igår var en bra fredag!

Eftersom det var afton igår var det många som var lediga och inte så många som kom och åt så kl. 13 kunde jag gå hem, då fanns det inte så mycket kvar  för alla oss att göra.

Lukas höll på att försöka sova när jag kom hem. Det passade ju bra eftersom jag skulle kunna behöva lite motion innan helgens alla kalas.

Jag och Tösen åkte upp till 5 km arn.

Och jag klarade hela, i stort sett, det trodde jag inte på länge att jag kunde, speciellt eftersom jag inte kunnat springa så mycket det senaste.

För er som kan rundan så brukar jag gå förbi vattentornet, sen springa. Jag har klarat springa till den mindre backen innan man tar den jobbiga backen vid gården där man "vänder" jag brukar gå i backen och sen springa en bit och gå lite och springa osv. alltså gå några ggr.

Men nu sprang jag till djävulsbackarna inne på elljusspåret, jag sprang ner för den första gick sen upp, ner upp och ner och sprang till slutet.

Med sprang menar jag ju såklart joggat och knappt det ibland.


Idag har jag ju då träningsverk där efter långt upp i ryggen och magen ända nerifrån fötterna :)


På kvällen fick vi besök av Kim och Anna, min lillebror och hans tjej.

Vi åt taccopaj och räkor. Så himla gott var dte med räkor, jag vräkte i mig som vanligt :)

Men när man käper 5kg för 100:- av Richards bror i Norge så kan man vräka i sig hur mycket man vill.


Kim och Anna sitter och väntar på att deras lilla Nova ska komma ut. Slemproppen gick i torsdags eftermiddag och hon har lite dåliga levervärden efter en graviditet från helvetet ,fullspäckad av spyor.


I eftermiddag ska vi på kalas, för Lukas kusin Tilda. På kvällen blir det kalas för hans far/Richards bror Henke.

Henke var det som gifte sig i somras med sin Becca i Karlstad.


Om jag kan röra mig vid det laget då :) Jag kanske fastnar här hemma i soffan :) men det hoppas jag inte.

Hoppas ni får en trevlig helg!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie - 11 februari 2016 22:07

Jag kom på att det var dags att byta namn igen. Jag bor ju inte längre på Lindgatan.  Tillbaka till ursprungsnamnet, det kändes som en bra idé    Det händer ju att jag får lite bloggsug ibland, som ikväll.    Idag har Lukas åkt till Richard...

Av Emilie - 21 november 2015 02:05

Det finns en del som undrar vad som hände mig sommaren 2015.En del av er har förr läst här, när det fanns nåt att läsa vill säga.Så här kommer den stora förklaringen… Många var det som helt plötsligt fick se mig på bild, kär i nån som ni inte ...

Av Emilie - 29 juni 2015 17:45

Veckan som gick blev verkligen full av kalas. På Onsdagen var det filmpremiär med Onda mannen, filmen som Lukas och hans dagiskompisar gjort. Den ska komma upp på kommunens hemsida så länk kommer så fort den finns där. Lukas farmor och farfar firade...

Av Emilie - 29 juni 2015 17:29

Detta inlägg påbörjades nån dag efter midsommar, men hanns helt enkelt inte med. Nuså! Nu har jag en stund över innan jag ska till stallet. Vår stuga på kusten är nu uppdelad mellan våra två släkter varannan vecka. Vi får helt enkelt inte plats al...

Av Emilie - 31 maj 2015 21:06

Denna veckan har det vart fullt upp på jobbet. Så helgen har varit uppskattad. Igår, lördag fick vi ändå ställa klockan tidigt, jag och Lukas hade frukost att servera på jobbet. Lukas vill så gärna följa med, även om det betydde att bli väckt 6.15. ...

Presentation

Besöksräknare

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag följer

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Bli en buzzare

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards