Direktlänk till inlägg 7 november 2011

Tiden står still

Av Emilie - 7 november 2011 20:19

Idag kändes det som tiden stog still, här hemma för en gång skull.

Vi kom hem 16.30 som vanligt. Kl. 19.30 satt jag mig i soffan. Där imellan hann vi...


1. handla

2. diska upp lite

3. laga mat

4. tömma diskmaskinen

5. plocka i diskmaskinen

6. äta mat

7. röjja upp i köket efter maten

8. jag och Tösen tog en 20 min promenad/spring tur

9. duschade

10. borstade lukas ränder

11. lät han klä av sig ganska mycket själv

12. byta blöja

13, låta lukas ta på sig pyamasen ganska mycket själv

14. söva Lukas


Hur många dagar hinner man så mycket på???

det är då inte många :)

Nu ska jag leta reda på nån stans att titta på söndagens Pan Am, jag missade igår :)

Just det läsa lite bloggar med.

 
 
Ingen bild

Lisabeth

7 november 2011 21:07

hittade du Pan Am? Tv3play kan man väl se det några dagar, annars kan du alltid titta på http://ch131.com/ =)

Emilie

8 november 2011 09:47

Jag hittade det på tv3play. Så himla mycket bättre än kanal5 snåle play.
Skitbra att man kan titta på det på datorn reklamen kan man ju alltid hitta på nåt annat under

 
Ingen bild

Lisabeth

8 november 2011 13:55

I KNOW!! Älskar play-tjänsterna =)Det är ju aldrig lika långa reklampauser heller som på tvn.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie - 11 februari 2016 22:07

Jag kom på att det var dags att byta namn igen. Jag bor ju inte längre på Lindgatan.  Tillbaka till ursprungsnamnet, det kändes som en bra idé    Det händer ju att jag får lite bloggsug ibland, som ikväll.    Idag har Lukas åkt till Richard...

Av Emilie - 21 november 2015 02:05

Det finns en del som undrar vad som hände mig sommaren 2015.En del av er har förr läst här, när det fanns nåt att läsa vill säga.Så här kommer den stora förklaringen… Många var det som helt plötsligt fick se mig på bild, kär i nån som ni inte ...

Av Emilie - 29 juni 2015 17:45

Veckan som gick blev verkligen full av kalas. På Onsdagen var det filmpremiär med Onda mannen, filmen som Lukas och hans dagiskompisar gjort. Den ska komma upp på kommunens hemsida så länk kommer så fort den finns där. Lukas farmor och farfar firade...

Av Emilie - 29 juni 2015 17:29

Detta inlägg påbörjades nån dag efter midsommar, men hanns helt enkelt inte med. Nuså! Nu har jag en stund över innan jag ska till stallet. Vår stuga på kusten är nu uppdelad mellan våra två släkter varannan vecka. Vi får helt enkelt inte plats al...

Av Emilie - 31 maj 2015 21:06

Denna veckan har det vart fullt upp på jobbet. Så helgen har varit uppskattad. Igår, lördag fick vi ändå ställa klockan tidigt, jag och Lukas hade frukost att servera på jobbet. Lukas vill så gärna följa med, även om det betydde att bli väckt 6.15. ...

Presentation

Besöksräknare

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag följer

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Bli en buzzare

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards