Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Så himla duktig!

Av Emilie - 23 februari 2012 21:21

Det är ju äntligen lite humanare väder utomhus så nu har löpardojorna kommit på igen.

Förra måndagen, blev premiären på väldigt länge kändes det som efter vinter och fotproblem.

Jag tog en runda och höll mig springandes i 1.8 km. Det var typ 5 minus så ganska lagom.

I måndags tog jag en liten mindre tur, men sprang även lite uppför backen så det räckte ändå, 1,5 km sprang jah totalt. Idag kom jag hem så tidigt från jobbet och vädret har ju varit ljuvligt idag så jag tog en lite längre tur. Sprang ca 2,3 km. Det blev nåt stop med Tösen och vi mötte en hund som var lite galen. Tösen höll sig på sträckt koppel hela vägen idag. Hon har ju varit ganska aktiv det senaste, förhållandevis mot annars. Ridtur i söndags springtur måndags ridtur tisdags och springtur idag med.

Stackars lilla Tösen. Men vi måste ju vara redo när de dumma skidspåren är bort och solen håller sig vaken lite länge på kvällarna så man kan springa på Grönelund.


I förmiddags så struntade jag i disken åkte ner till Småfolket istället. Lite dumt faktiskt, varken jag eller Lukas var speciellt sugna på dagis/jobb efter ca 30 minuter där, för vi blev lite sena dit.

Men men, måste man så måste man.


Imorgon är det äntligen lön igen. Jag är sugen på att storhandla någon dag i helgen. Jag vill åka till Maxi, jag älskar Maxi. Vi får se om det blir imorgon eller på lördag...


Kanske ska kolla på lite film igen. I veckan såg jag Min låtsasfru. Med Adam Sandler och Jennifer Aniston, bra faktiskt, inte så himla överdriven som Adam Sandler kan vara, se den vetja!


Trevlig helg på er :)

 
 
Ingen bild

Lisabeth

23 februari 2012 21:52

Duktig du är som springer! Jag blir trött bara att läsa om det, hihi. Fidde har stått på crosstrainern varje dag denna veckan, vad har hänt? Haha. Älskar Maggie i "min låtsasfru", så jäkla skön!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie - 11 februari 2016 22:07

Jag kom på att det var dags att byta namn igen. Jag bor ju inte längre på Lindgatan.  Tillbaka till ursprungsnamnet, det kändes som en bra idé    Det händer ju att jag får lite bloggsug ibland, som ikväll.    Idag har Lukas åkt till Richard...

Av Emilie - 21 november 2015 02:05

Det finns en del som undrar vad som hände mig sommaren 2015.En del av er har förr läst här, när det fanns nåt att läsa vill säga.Så här kommer den stora förklaringen… Många var det som helt plötsligt fick se mig på bild, kär i nån som ni inte ...

Av Emilie - 29 juni 2015 17:45

Veckan som gick blev verkligen full av kalas. På Onsdagen var det filmpremiär med Onda mannen, filmen som Lukas och hans dagiskompisar gjort. Den ska komma upp på kommunens hemsida så länk kommer så fort den finns där. Lukas farmor och farfar firade...

Av Emilie - 29 juni 2015 17:29

Detta inlägg påbörjades nån dag efter midsommar, men hanns helt enkelt inte med. Nuså! Nu har jag en stund över innan jag ska till stallet. Vår stuga på kusten är nu uppdelad mellan våra två släkter varannan vecka. Vi får helt enkelt inte plats al...

Av Emilie - 31 maj 2015 21:06

Denna veckan har det vart fullt upp på jobbet. Så helgen har varit uppskattad. Igår, lördag fick vi ändå ställa klockan tidigt, jag och Lukas hade frukost att servera på jobbet. Lukas vill så gärna följa med, även om det betydde att bli väckt 6.15. ...

Presentation

Besöksräknare

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag följer

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Bli en buzzare

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards