Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Dagens kvällsmat

Av Emilie - 23 november 2010 20:28

 

Man får ju passa på när dte finns lite fredagsmys rester. Richar är på väg hem med lite kex till osten med :)       Nej han gick inte bara för att köpa kex till mig.

Sitter som vanligt och kollar på tv, idag är det I form med Anna Anka :)


Idag vaknade Lukas vid 7.30, jag var inte riktigt vaken så vi mös ner oss i sängen och somnade på 2 sekunder båda två. Sen vaknade vi vid 9...oops!

10 börjar småfolket 9.48 hade Lukas pyamas, och åt sista mackbitarna, jag tog sista klunken av min frukost. Det har ju snöat en del och bilen behövde skottas.

Nä vi hann inte, vi var nog där 10 över, men dom hade inte hunnit börja med sångstunden ännu. Vilken tur för oss.

Efter det köpte vi lunch till pappa och mös lite med honom på jobbet.

Under tiden Lukas sov passade jag och Lisabeth på att göra lite pepparkakor och misslyckades ännu några gånger med mintkyssar, nu ger jag upp!

När Richard kom hem fick han skotta, så vi klädde på oss och gick ut och provade pulkan. Fast Richard tog över pulkåkningen och jag skottade det sista runt bilen. Det tar ju lång tid att klä på oss båda så han hann ju nästan klart.

 
 
karro

karro

24 november 2010 12:02

Åhh vilken härlig kvällsmat! Klart man får passa på när de finns "rester" ;-)!
Kram K

http://www.appelblomman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie - 11 februari 2016 22:07

Jag kom på att det var dags att byta namn igen. Jag bor ju inte längre på Lindgatan.  Tillbaka till ursprungsnamnet, det kändes som en bra idé    Det händer ju att jag får lite bloggsug ibland, som ikväll.    Idag har Lukas åkt till Richard...

Av Emilie - 21 november 2015 02:05

Det finns en del som undrar vad som hände mig sommaren 2015.En del av er har förr läst här, när det fanns nåt att läsa vill säga.Så här kommer den stora förklaringen… Många var det som helt plötsligt fick se mig på bild, kär i nån som ni inte ...

Av Emilie - 29 juni 2015 17:45

Veckan som gick blev verkligen full av kalas. På Onsdagen var det filmpremiär med Onda mannen, filmen som Lukas och hans dagiskompisar gjort. Den ska komma upp på kommunens hemsida så länk kommer så fort den finns där. Lukas farmor och farfar firade...

Av Emilie - 29 juni 2015 17:29

Detta inlägg påbörjades nån dag efter midsommar, men hanns helt enkelt inte med. Nuså! Nu har jag en stund över innan jag ska till stallet. Vår stuga på kusten är nu uppdelad mellan våra två släkter varannan vecka. Vi får helt enkelt inte plats al...

Av Emilie - 31 maj 2015 21:06

Denna veckan har det vart fullt upp på jobbet. Så helgen har varit uppskattad. Igår, lördag fick vi ändå ställa klockan tidigt, jag och Lukas hade frukost att servera på jobbet. Lukas vill så gärna följa med, även om det betydde att bli väckt 6.15. ...

Presentation

Besöksräknare

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag följer

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Bli en buzzare

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards