Direktlänk till inlägg 22 oktober 2011

Dagens outfit

Av Emilie - 22 oktober 2011 10:40

  Jag orkade inte vända på bilden :)


Pyamas tröja från Ullared, med tiger på framsidag, ögonen lyser i mörkre, de  tillhörande byxorna är fyllda med tassavtryck som även dom lyser i mörkret.

Stövlar från Tretorn :)


När jag frågade om jag fick fota vände han och sprang :)


Vid 5 imorse låg Lukas och gnällde inne i sängen och när jag kom in i hans rum, vem hittade jag där...jo Tösen.... förgrömmade hund!!!

Speciellt nu när hon fäller som en galning. Vi har ny svart matta varje dag här hemma, inte så skoj.


Just det då fick jag dra/lyfta ner Tösen, hon är ju inte den lättaste av hundar, speciellt när hon är trött.

Jag försökte åter igen att få i Lukas vatten, men det gick inte. Jag hämta hans hostmedicin och hoppades att den kunde lätta det lite och det verkade funka ganska bra. Han fick följa med in i sängen, men det tog ju bara typ 30 min att få i honom medicin och allt jag försökte med. Vi sov till 9 sen iaf.

Vaknade av att nån satt och klappade på mig, min lille gos!


Vi har ändrat planerna för dagen. Barnbidraget har ju kommit så idag ska jag kika efter en jacka till vintern. Och Richads mobil har tydligen kommit tillbaka nu. Eller han ska nog få en ny, delvis. Vi får se hur det blev. Äntligen kan jag wordfueda igen :)


Kanske ska hoppa in i duschen nu då om vi ska kunna komma iväg :)

Trevlig helg!

 
 
Ingen bild

Iréne

22 oktober 2011 11:04

trevligt kommer att kolla ofta

 
Ingen bild

Lisabeth

22 oktober 2011 13:11

Nu är min mobil på lagning så vi får spela sen, hoppas du har någon annan att spela med =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie - 11 februari 2016 22:07

Jag kom på att det var dags att byta namn igen. Jag bor ju inte längre på Lindgatan.  Tillbaka till ursprungsnamnet, det kändes som en bra idé    Det händer ju att jag får lite bloggsug ibland, som ikväll.    Idag har Lukas åkt till Richard...

Av Emilie - 21 november 2015 02:05

Det finns en del som undrar vad som hände mig sommaren 2015.En del av er har förr läst här, när det fanns nåt att läsa vill säga.Så här kommer den stora förklaringen… Många var det som helt plötsligt fick se mig på bild, kär i nån som ni inte ...

Av Emilie - 29 juni 2015 17:45

Veckan som gick blev verkligen full av kalas. På Onsdagen var det filmpremiär med Onda mannen, filmen som Lukas och hans dagiskompisar gjort. Den ska komma upp på kommunens hemsida så länk kommer så fort den finns där. Lukas farmor och farfar firade...

Av Emilie - 29 juni 2015 17:29

Detta inlägg påbörjades nån dag efter midsommar, men hanns helt enkelt inte med. Nuså! Nu har jag en stund över innan jag ska till stallet. Vår stuga på kusten är nu uppdelad mellan våra två släkter varannan vecka. Vi får helt enkelt inte plats al...

Av Emilie - 31 maj 2015 21:06

Denna veckan har det vart fullt upp på jobbet. Så helgen har varit uppskattad. Igår, lördag fick vi ändå ställa klockan tidigt, jag och Lukas hade frukost att servera på jobbet. Lukas vill så gärna följa med, även om det betydde att bli väckt 6.15. ...

Presentation

Besöksräknare

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag följer

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Bli en buzzare

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards