Direktlänk till inlägg 24 augusti 2012

Fredagsmys...

Av Emilie - 24 augusti 2012 22:59

På hög nivå!

Jag har spenderat kvällen med dessa 5 vänner...

 


4 havskräftor och ett glas vin.

Kräftorna var stora som små hummrar, det tog mig säkert 30 minuter att äta dessa 4 godingar.

Och sååå jäkla goda var dom. Kanske/antagligen de bästa jag nånsin ätit.


Richard har varit med ett gäng från jobbet och grillat lite, han tog Lukas med sig först och jag anslöt senare för att få lite grillad korv. Jag tog med mig Lukas hem så vi kund åka till Sara och lämna Tösen.

Hon kan behöva lite sällskap imorgon när vi är borta hela dan.


Idag var även en lyckad dag för Lukas, inget kiss i brallorna.

Han är så lycklig inför imorgon att få åka tåg med pappa. Lyckligare barn får man nog leta efter. Tur för han för han kommer nog bli lite ledsen imorgon när han inte får några paket och bara Olivia får en massa :)

Vår present vet vi ju att hon gillar då hon har fått provleka med den här hemma. Undra om hon känner igen den och blir glad att se den igen :)


Dags att hoppa i säng och läsa lite innan jag somnar :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie - 11 februari 2016 22:07

Jag kom på att det var dags att byta namn igen. Jag bor ju inte längre på Lindgatan.  Tillbaka till ursprungsnamnet, det kändes som en bra idé    Det händer ju att jag får lite bloggsug ibland, som ikväll.    Idag har Lukas åkt till Richard...

Av Emilie - 21 november 2015 02:05

Det finns en del som undrar vad som hände mig sommaren 2015.En del av er har förr läst här, när det fanns nåt att läsa vill säga.Så här kommer den stora förklaringen… Många var det som helt plötsligt fick se mig på bild, kär i nån som ni inte ...

Av Emilie - 29 juni 2015 17:45

Veckan som gick blev verkligen full av kalas. På Onsdagen var det filmpremiär med Onda mannen, filmen som Lukas och hans dagiskompisar gjort. Den ska komma upp på kommunens hemsida så länk kommer så fort den finns där. Lukas farmor och farfar firade...

Av Emilie - 29 juni 2015 17:29

Detta inlägg påbörjades nån dag efter midsommar, men hanns helt enkelt inte med. Nuså! Nu har jag en stund över innan jag ska till stallet. Vår stuga på kusten är nu uppdelad mellan våra två släkter varannan vecka. Vi får helt enkelt inte plats al...

Av Emilie - 31 maj 2015 21:06

Denna veckan har det vart fullt upp på jobbet. Så helgen har varit uppskattad. Igår, lördag fick vi ändå ställa klockan tidigt, jag och Lukas hade frukost att servera på jobbet. Lukas vill så gärna följa med, även om det betydde att bli väckt 6.15. ...

Presentation

Besöksräknare

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag följer

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Bli en buzzare

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards