Direktlänk till inlägg 1 november 2012

lämna inte

Av Emilie - 1 november 2012 22:36

Kommer inte ihåg om jag skrev om mitt och Lukas äventyr för ett tag sen. Vi kon inye speciellt långt på en promenad iaf och nu så efter det säger Lukas flera ggr men mamma du får inte lämna mig då. Även om vi har pratat om det att jag inte lämnade honom utan gick en bit längre fram där han fortfarande kunde se mig och slängde Tösens bajspåse. Men ändå säger han det flera ggr. Det gav ju helt klart verkan men inte riktigt som jag tänkt.

Det blir då inga långa inlägg med mobilen. Desto mer stavfel dock :-) dags att sova. Imorgon är det mkt på schemat. Jag jobbar men Rille är ledig så dom ska föest passa grannbarnen en timma ev åka och klippa sig. Leka med Elsa och sen ska vi bada med Elsa och hennes familj med såklart. Efter badet blir det middag hemma hos mamma och pappa där vi är stallvakt i helgen för dom ska till Stockholm.

Godnatt och trevlig helg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie - 11 februari 2016 22:07

Jag kom på att det var dags att byta namn igen. Jag bor ju inte längre på Lindgatan.  Tillbaka till ursprungsnamnet, det kändes som en bra idé    Det händer ju att jag får lite bloggsug ibland, som ikväll.    Idag har Lukas åkt till Richard...

Av Emilie - 21 november 2015 02:05

Det finns en del som undrar vad som hände mig sommaren 2015.En del av er har förr läst här, när det fanns nåt att läsa vill säga.Så här kommer den stora förklaringen… Många var det som helt plötsligt fick se mig på bild, kär i nån som ni inte ...

Av Emilie - 29 juni 2015 17:45

Veckan som gick blev verkligen full av kalas. På Onsdagen var det filmpremiär med Onda mannen, filmen som Lukas och hans dagiskompisar gjort. Den ska komma upp på kommunens hemsida så länk kommer så fort den finns där. Lukas farmor och farfar firade...

Av Emilie - 29 juni 2015 17:29

Detta inlägg påbörjades nån dag efter midsommar, men hanns helt enkelt inte med. Nuså! Nu har jag en stund över innan jag ska till stallet. Vår stuga på kusten är nu uppdelad mellan våra två släkter varannan vecka. Vi får helt enkelt inte plats al...

Av Emilie - 31 maj 2015 21:06

Denna veckan har det vart fullt upp på jobbet. Så helgen har varit uppskattad. Igår, lördag fick vi ändå ställa klockan tidigt, jag och Lukas hade frukost att servera på jobbet. Lukas vill så gärna följa med, även om det betydde att bli väckt 6.15. ...

Presentation

Besöksräknare

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag följer

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Bli en buzzare

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards