Alla inlägg under oktober 2011

Av Emilie - 4 oktober 2011 21:01

Känns som det får bli flera inlägg idag...

Men jag underlättar för er och delar upp det lite.


Lördagens suprice party blev skitbra. Sara blev helt paff i dörren så hon vågade inte gå in utan trodde typ det var en dödsfälla :)

Men vem hade inte trott det när det står 4 galningar innanför dörren och tjoar och gapar :)


Vi åt massa go mat och tårtan blev toppen. Recept finns HÄR

jag gjorde den med chokladkräm såklart. En kräm som var godare är kladdkake smet, hur nu något kan vara det.

Sara fick bl.a spelet Cluedo i present. Till en början vääääldigt klurigt men andra gången ganska skoj faktiskt, även fast jag dog och inte fick avsluta.


Kl 1 hade jag bestämt mig för att åka senast och så fick det bli.


Lukas hade haft en jobbig dag, många jobbigt hejdå.

Först jag, sen Rille som var där snabbt och duschade och gick igen.

Fia hälsade på och åkte och en gång även Kalle (farfar) då hade han sprungit efter honom och ropat stanna.

Stackars lilla pojk. Tur vi ska ta det lugnt framöver


Denna veckan, 2 dagar, har han iaf inte blivit ledsen när jag lämnat honom på dagis vilket har varit skönt.


Det var vår lilla lördag.

Av Emilie - 1 oktober 2011 15:30

Idag är jag och tjejerna och firar Sara.

I skrivande stund löser jag melodikrysset, men när ni kan se detta är jag på Bowling Arena och ska precis börja bowla. Hoppas det går bättre idag än de senaste åren. Har vart riktig kass sen jag var gravid ungefär.

Men idag ska jag skärpa mig :)


Efter bowlingen ska vi åka hem till Sara, och som hon tror chilla lite och sen åka och hämta pizza, meeeen när vi kommer hem så har alla grabbar kompisar, bröder och några pojkvänner samlat ihop sig och förberett mat.

Ska bli skoj att se hur förvånad hon blir.


Jag har bakat tårta. Marängtårta, sån med Vårgårdaris i och chokladkräm mellan.

Hoppas den blir riktigt god. Lukas ska spendera dagen med farmor och farfar. Rille har precis åkt iväg för att gå WIK milen. Det kan han behöva, komma ut och ha lite skoj. 


Imorgon är det galoppbanan igen då. Vi får se om båda pållar kommer med.


Det har vaknat flugor här hemma igen i den härliga värmen som kommit till oss. Dom kan gott gå och lägga sig igen, dom är ju slöa nu så dom är äckliga.


Nu måste jag packa lite, och förbereda.

Trevlig helg!

Presentation

Besöksräknare

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag följer

Mammabloggar

Bloggar av mammor och gravida

Bli en buzzare

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards